От избора, който правим днес зависи нашето бъдеще утре.

Сигурност на информацията


Заявление за достъп до лични данни


Уважаеми клиенти на ПОД „Топлина” АД.
Вие можете да получите копие на електронните си документи, съхранявани от ПОД „Топлина” АД, след подаване на заявка, чрез потребителската секция на сайта ни. За целта е необходимо да посетите офис на дружеството, където да попълните заявление за достъп до лични данни, предоставяни от нас, в което следва да посочите свой валиден електронен адрес, на който да ви изпратим комплект от наличните документи. Ще можете и да виждате движението по индивидуалната си партида и съответно натрупаните в нея средства. За допълнителна информация се свържете с нас в някой от офисите ни в страната, по телефона, чрез формата за контакт от сайта ни или на e-mail адрес office@pod-toplina.bg

Приемане на жалби

Осигурените лица, пенсионерите и техните наследници имат право да сигнализират Комисията за финансов надзор (КФН), Консултативния съвет (КС) за осигурените в доброволния пенсионен фонд и Попечителските съвети (ПС) за осигурените в универсалния и професионалния пенсионен фонд за нарушения в дейността на Дружеството. Съгласно Кодекса за социално осигуряване, КФН, КС и ПС са длъжни да отговорят писмено на всяка жалба до два месеца от датата на получаването й.

Документ: Процедура за приемане и разглеждане на жалби от осигурени лица, подадени до ПОД „Топлина“ АД